Yoga

Tisdagen har varit en rätt lyckad dag för mig. Har varit i skolan på ett seminarium som gav mig idéer samt lite ny motivation. Jag ska bara vara färdig med uppsatsen i maj! Det är i alla fall i dagsläget realistiskt.
Åt lunch på stan, gud vad dyrt det är att äta en vanlig lunch på stan. Inte under 70 kr. Nåja, åkte hem en kort stund för att sedan åka in till Medis och gå på Yogan. Det var skönt att få göra alla de de övningarna som känns bra för kroppen men idag tycker jag instruktören som vikarierade inte var så värst bra. Vill att instruktören skall förklara allt väldigt noggrant innan man börjar med övningarna så att man gör rätt och får en chans att göra rätt. Sådant är viktigt! men fick en lugn och skön timme och har sedan varit duktig och lagat mat på kvällen så imorgon blir det matlåda =)

Nej, nu blir det sängen. Ska upp och jobba imorgon 8.00. 

Natti natti
/
Kristin  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback