Nytt i träningsgarderoben

Hade planerat att jag skulle prova på en Yoga klass i Farsta idag på förmiddagen. Satt upp sent igår och skrev på uppsatsen, vilket var jättekul eftersom jag kom fram till så mycket bra =) Vaknade dock alldeles för tidigt imorse av att jobbet ringde och hade panik då det var folk sjuka. Även om jag verkligen led med dem så kunde jag inte åka iväg och jobba, jag var helt död. Sov dock inte så mycket längre efter deras samtal och fick skynda mig för att hinna med klassen som började 10.30. När jag väl kom fram säger kille i reception att Yogan är inställd, sjuk instruktör! Så himla typiskt, jag som verkligen kände att min rygg skulle må så bra av det. Bestämde mig då istället för att köra själv, var rätt sugen på att bara åka hem igen, det vart rygg och axlar idag och så lite mage på slutet. Mycket nöjd efteråt med träningen. De hade även rea på Nike kläder på SATS så jag passade på att köpa nya byxor i en lite utstickande färg.







Vad tycks? Man har ju nästan alltid svarta eller grå byxor när man tränar så de här livar om lite. Färgen är mörk lila och blå samtidigt och det riktigt lyser om dem. Tänker kombinera dem med ett linne med galna färger typ stark gul eller rött kanske? Får bli att ta till träningen nästa veckan. Alltid kul att ha något nytt på sig, även när man tränar =)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback