Dagens inköp

Lördag. Solig och fin dag idag. Tog mig en promenad på förmiddagen till Farsta Centrum.
Hade ingen kattmat alls kvar till Stella idag så det vart en tur till Djurmagazinet. Köpte hela 4 kg kattmat och då fick man med mjukmat också. Dryga 400 kr för allt, rätt dyrt men det håller länge och det är mycket bra kvalité på deras mat.






Så nu lär Stella vara nöjd med mig ett tag =) 

Gick annars ingen längre stund i Farsta, det var lite jobbigt att gå omkring med en tung kasse med kattmat så jag köpte en sallad och åkte hem. Nu på eftermiddagen har jag varit väldigt seg, gick upp för tidigt imorse. Ska sitta med skolarbete nu och sen blir det film med Johan ikväll. Tror det blir Kick-Ass som jag nyligen inhandlat. En rätt vanlig och helt superlugn Lördag för oss. Me like.

Later
/
Kristin  

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback