Ny start

Efter ett långt uppehåll känner jag återigen att jag skulle vilja blogga lite här.
Men ska försöka att göra det mer ofta men kanske inte så långa texter eller många bilder.
Allt är bra med mig annars, just idag har jag dock blivit sjuk. Känner att jag troligtvis har feber så det blir att vara hemma och ta det lugnt imorgon. Idag har jag varit och träffar handledare och jag börjar faktiskt bli klar!
Känner såklart väldigt skönt.

Har nu i helgen träffat min familj och vi har besökt Västerås där den årliga Bolivia-träffen var. En träff där alla som jag och min bror är adopterade från Bolivia, väldigt kul faktiskt även om man bara ses en gång per år. Hoppas dock hålla kontakten med några av dem jag träffade under årets gång. 
Det var allt för denna gång, måste lägga mig ner nu och vila. Känner mig helt het..usch, tur för mig att vädret idag ändå inte är värst mycket att ha. Får glo på TV alt. sova =)




Stella. 
Är ofta med när jag pluggar, här ligger hon på mina ekäter som jag analyserar. 



/
Kristin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback