Uppdate: Februari

Har inte haft tid att blogga på ett tag, har mycket med allt just nu känns det som.
Plugget går segt men framåt och det är ju ändå positivt.
Johan jobbar mycket!
Stella mår bra.
Allt är rätt vanligt och just nu lite grått och halvtråkigt sådär. Men det får det vara ibland.
Har idag lagt en hel del tid på att städa badrummet som verkligen behövdes.

Har blivit helt kär i serien The Big Bang Theory och dragit med Johan i detta. Vi har nyss köpt den första säsongen på box och vi skrattar gott åt nördarna, älskar Sheldon för jag ibland själv kan vara lika knäpp och kontrollerande som han. Dock är jag ju inget geni som han är men det är jag nog mer glad än ledsen för =)

Bilder på mig idag: är rätt sliten men tänkte att det var så längesen jag lade upp några bilder på mig själv.



Vardagsbild. T-shirten köpte jag innan jul från Monki, var på rea. Har dock inte använt den förren denna vecka. Kul att man ibland "sparar" på kläder så man får ha något nytt senare. Så gör jag ofta.



Har också nya byxor som jag dock behöver skärp till. Gubbbyxor från MQ, på rean. 149 kr, det tyckte jag var ett helt okej pris för jag vet inte hur mycket jag kommer använda dem.


Nej, dags att ta tag i saker och ting. Ikväll får vi besök av A-L, en nära vän till familjen kommer och ska bo här i över helgen. Hon jobbar som fotograf och är därmed inte hemma här så mycket men nån gång lär man väl hinna ses och prata. Har ju själv rätt mycket att göra, reser bort kort på Söndag t.ex.


Later
/
K


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback