Smycke

Senaste inköpet från Myrorna var igår, ett smycke. Enkel kedja i silver och en stor sten som hänge. Fann tycke för det direkt jag såg det där det hängde tillsammans med tusen andra halsband. Var bara tvungen att köpa det.



Så här ser för övrigt jag ut idag. 



Har en lugn dag hemma, har jobbat två dagar i rad nu och känner mig rätt sliten med tanke på att vi hade besök här hela helgen. Det var förstås mycket trevligt men man blir trött när man har folk som bor här, man kan ju inte slappa som man brukar utan vill ju vara energisk och hitta på saker. 
Tyvärr krånglar min dator (igen) idag så nu är det bara att vänta på att Johan kommer hem så att han kan fixa den. Tycker det är väldigt frustrerande att det alltid krånglar när jag är ensam hemma och inget kan göra.

Later
/
Kristin

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback