Nya glasögon?

Behöver nya glasögon, har vetat om det sedan i November då jag gjorde en synundersökning. Mamma och pappa kommer hjälpa till med pengar till detta, frågan är bara om jag ska satsa på nya bågar eller ej.
Var inne på Synsam idag och kollade lite. Hittade två par, varav ett par som jag verkligen gillade. Dock tror jag inte det blir någon av dessa. De jag gillar sitter inte lika bra som de jag nu har bestämt mig för att ogilla.




Gillar. Skulle kunna tänka mig dessa, de är coola. Ska jag ha några som sticker ut lite så ska de se ut ungefär så här! Pris: 995 kr.



Ser lite ut som en fluga?




Ogillar. Insåg direkt jag kom hem att de var alldeles för stora. Här ser jag verkligen ut som en fluga. Pris: 1.100 kr. 

Nej, får nog bli att gå tillbaka till affären och titta igen. Annars kan jag ju också ha kvar mina gamla bågar och bara byta ut glasen. Lutar nog mest åt det i dagsläget.

/
Kristin K




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback