James Franco



Ja, kommer bli mycket trevligt att kolla in den här killen ikväll i filmen 127 timmar.
Det är den bio jag och min vän ska gå på ikväll. Provar en ny biograf också, Victoria. Får se hur man gillar den, ska vara liten och det brukar jag gilla. Angående James Franco så tror jag han kommer bli ett het namn i år i filmvärlden. Har sett honom i några filmer förut men det känns som att detta år 2011 kan bli hans. Spännande. 

Har haft sån tur att gå på riktigt bra filmer de senaste gångerna jag varit på bio att jag känner att jag har höga förhoppningar om denna. Har hört från andra som sett den att den ska vara inspirerande och att man får sig en funderare. Återstår att se.

/
Kristin  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback