Fint

Efter en fin helg med dop och släktträff (Johans släkt) åkte jag en vända hem till mina föräldrar och firade min bror Erik som fyllde 22 år i Söndags. Han vart väldigt glad för tröjan och halsbandet han fick av mig och Johan.
Hade en hel del tid att bara umgås med familjen, hade bland annat filmkväll igår med min bror. Vi kollade på The hangover som jag hade med. Fick också tillbaka min film Inception som jag har saknat så. Mamma var sjuk hela tiden jag var hemma men hon vart som tur vara bättre rätt fort under gårdagen. Fick med mig en så söt blomma hem från hit till Sthlm från henne. Fick också chansen att gå ner på torget en dag och hittade såklart något att shoppa. Fina nya brickor och ljus till denna ljushållare som jag från början fått av Johan mamma. 




Älskar den helsvarta brickan! Såg massor av andra brickor jag gärna skulle vilja ha, men de är inte helt billiga tyvärr.



Här ser ni också skålen som jag och Johan fick i förlovningspresent av mina föräldrar. 




Texten lyder: Det är mycket trevligare att vara två.

Är i alla fall tillbaka i stan och till helgen får vi finbesök från Gbg, en hel familj som besöker oss för första gången. Ska bli trevligt men jag har en del att ordna innan dess. Ska försöka göra klart något på uppsatsen denna vecka också. Åh, tiden bara flyger iväg.

Later
/
Kristin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback