Rygg & ben

Har haft en skön vila från träningen större delen av den här veckan då jag varit hemma hos mina föräldrar. Min bror och jag var iväg till det lokala gymmet en gång men det är så himla dyrt där samt att jag mest vill spendera min tid med mina föräldrar så det var allt som vart. Kul i alla fall att folk på det gymmet där jag gick mycket innan jag flyttade fortfarande kommer ihåg mig och hälsar och är trevliga. Sådant är kul, men jag känner dock inte igen så många där längre, mest min brors kompisar hänger där numera och de gamla stamkunderna.

Nu är jag i alla fall tillbaka i storstan och idag startade jag helgträningen.
Vart ett pass med enbart rygg och benövningar, kändes riktigt bra i benen så jag lär får träningsvärk imorgon. Ryggen är också viktig att träna, speciellt nu när jag jobbar på hemtjänsten och det ofta blir moment där man står böjd eller måste lyfta. 

Fredagen känns extra bra eftersom min sambo kommer hem ikväll. Kommer dock inte bli så sent ikväll för han ska upp och spela fotboll tidigt imorgon och jag ska till mitt jobb. Ska bli kul att se hur hans spel kommer att gå imorgon. Kommer han ens komma iväg? Jag har min tvivel, baserat på följande:
1.) han har inte tränat på säkert ett år 2.) Han hatar att gå upp tidigt 3.) Fattar inte vart han ska få energi ifrån, Johan äter aldrig riktig frukost. Jaja, det får vi se imorgon, men jag tycker ändå det är kul att man äntligen skall komma igång med något ;)

Later
/
Kristin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback