Jag vill ha denna bok

På tal om boktips, idag i programet Efter 10 på Tv4 presenterades författaren Nina Muhonen då hon pratade om sin bok Bara jag kommer hem som handlar om hur hon vart totalförlamad från axlarna och neråt när hon endast var 17 år! Jag måste bara få tag i denna bok, har precis kolla på adlibris.com och där kostar den 182 kr, funderar starkt på att beställa.

Somliga människor skulle säkert säga att: - jag vill inte tänka på sådant eller att det skulle kunna hända men jag har alltid varit en sådan person som faktiskt tycker det är intressant och givande att läsa just sådana här böcker. Inte för att det gör en direkt glad att tänka på allt hemskt och orättvist som händer men jag har aldrig tyckt att man ska blunda för det utan istället försöka förstå det och få någon slags kunskap om det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback