söndag på jobbet

Har jobbat hela helgen och ska jobba imorgon också men sedan jobbar jag bara några stö dagar till sen har jag inget mer jobb inplanerat direkt. Ska bli skönt och bara få sitta med min uppsats och träna och träffa familjen och kompisar. Idag har jag i alla fall jobbat hela dagen. Gick väldigt bra, hade ett lugnt schema med folk jag gillar att gå till. Imorgon (måndag) blir det nog dessto mer att göra på jobbet, vet att jag ska städa hemma hos en tant men det ska nog gå bra. Måndagar är verkligen den segaste dagen i veckan. Lite kul blir det i alla fall imorgon kväll eftersom jag ska sätta igång med min träning igen. Har ju ätit penicillin i 7 dagar nu så nu får det vara nog!  Ska köra ett step pass imorgon, får se hur det går. Jag ser i alla fall fram emot det. Får ta det lite lugnt, men det ska nog gå bra.

Ikväll har det inte hänt något, har gått en promenad på ca en timme och ätit fil och mackor med ägg och kaviar på. Det är riktigt gott. Samt druckit proviva för min mage nu när jag äter medicin, känner mig som en pensionär när jag köper det i affären, men det är faktiskt bra och gott. Johan har sovit nästa hela kvällen, han är ju klar med sitt sommarjobb nu så har är helt slut efter dessa veckor. Imorgon kommer också hans föräldrar hit till stan så vi ska träffa dem nu i veckan. Kan inte heller fatta att det redan är vecka 31 som kommer, ahha, vart har hela sommaren tagit vägen? Har det vart någon riktig sommar egentligen? Nja, jag har inte badat eller knappt ens solat så jag vet inte, hoppas vädret blir bra nu i augusti innan skolan sätter igång igen. Det är i alla fall vad jag hoppas på. 

Nej, nu ska jag gå till sängs, trött blir man när jobbar hela dagarna. 

God natt  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback